.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سپاه نهادي برخاسته از متن مردم است

امام جمعه آستارا گفت: سپاه پاسداران، نهادي برخاسته از متن مردم و جوشيده از زلال انقلاب اسلامي است.

به گزارش شمال نیوز ،حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اكبر اكرمي با اشاره به فرا رسيدن سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از وفادارترين نهادهاي كشور است كه از بدو انقلاب همگام با مديريت و آموزه‌هاي حضرت امام(ره)، در تمام صحنه‌هاي كشور حضور داشت و همواره در تمام مراحل انقلاب مقتدرانه در مقابل توطئه‌ها ايستاده است.
وي با بيان اينكه سپاه، پاسداري از اصول و ارزش‌هاي مقدس انقلاب را وظيفه و رسالت خود مي‌داند، اظهار داشت: حضور سپاه غيرتمند در تمام عرصه‌هاي كشور توانمند بوده و لرزه بر اندام دشمنان ايران اسلامي انداخته است.
اكرمي با اشاره به اينكه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، همراه ديگر نيروهاي مسلح كشور با اقتدار تمام حافظ عزت و امنيت كشور است، تصريح كرد: هدف سپاه تربيت و ترويج معنويت بوده و روحيه دينداري و خلوص نيت از جمله ويژگي‌هاي بارز پاسداران است.
امام جمعه آستارا با اشاره به نقش سپاه در عرصه‌هاي مختلف نظام اسلامي اظهار داشت: دشمنان مي‌دانند كه در هر موقعيتي سپاه وارد عمل شده و مي‌تواند سخت‌ترين موانع را برطرف كند.
وي سپاه را افتخار ايران و خار چشم دشمنان ذكر كرد و افزود: سپاه پاسداران از مهم‌ترين اركان نظامي كشور است كه تمام تلاش خود را براي اعتلاي نظام اسلامي به كار گرفته و با تلاش مضاعف و با جديت تمام در اجراي فرامين فرماندهي معظم كل قوا پيشتاز است.
اكرمي آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح كشور را مهم خواند و افزود: با حضور مقتدرانه نيروهاي نظامي كشور و در كنار آن پشتوانه محكم مردمي، دشمن نمي‌‍‌‌تواند كوچك‌ترين تعرضي به كشورمان داشته باشد.
وي خاطرنشان كرد: ملت ايران همراه با قواي مسلح از تمام منافع كشور با تمام وجود دفاع مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.